sobota, 23 czerwca 2012

Recykling koperty - WYNIKI!

Witam serdecznie! Pewnie z niecierpliwością oczekujecie na wyniki mojego  recyklingowego wyzwania w związku z czym, co by nie trzymać Was w niepewności pragnę ogłosić, iż zwycięzcą wyzwania została:


* * * * * * * * * * * * *

* * * * * * * * * * * 

* * * * * * * * *

* * * * * * * 

* * * * *

* * *

 *


Której serdecznie gratuluję i wręczam banerek z wyróżnieniem.


Frutti zostaje również Gościnną Projektantką podczas mojego kolejnego wyzwania oraz otrzymuje 10% jednorazowego rabatu na zakup w sklepie naszego sponsora DecoKreacje


Frutti, bardzo cię proszę o kontakt w sprawie rabatu i wytycznych mojego wyzwania na mail: wiki_a@o2.pl 

Na zakończenie przypominam, iż Wszyscy uczestnicy mojego wyzwania wezmą udział w losowaniu nagrody miesiąca czerwca, która jest:

 Zestaw papierów Le Journal UHK Gallery 


No i zapraszam na trwające obecnie wyzwania:

5 komentarzy:

  1. Gratulacje !! Piękna koperta !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje gratulacje :) Praca Frutti mi również podobała się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rety, ale niespodzianka! Dziękuję pięknie wszystkim za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń