wtorek, 26 czerwca 2012

#13 z Ewikiem- praca z ramkami

Witajcie kochani. 
Tuż przed wakacjami , zanim rozjedziecie się po świecie zapraszam Was do stworzenia pracy w dowolnej tematyce z użyciem RAMKI. Może być ona wycięta, narysowana, odbita stemplem itp. Może być jedna lub kilka co Wam tylko wyobraźnia podpowie!!!. 
Jedyny warunek sama praca NIE MOŻE BYĆ RAMKĄ samą w sobie.
Mam nadzieję , iż wyzwanie przypadnie Wam do gustu. 
A teraz zapraszam do zerknięcia na prace naszego DT

Katharynka -przygotowała słodka karteczkę
                                              Selennea- zamknęła w ramce piękny widoczek
                                                    Edi-th - poszalała z formą mrrrrrr
Novinka - wykonała przepiękny , delikatny wręcz eteryczny wpis do "wędrasia"
a moja gościnna projektantka Oribella- ułożyła z ramek przepiękną kaskadę
  
i na koniec moja praca czyli Ewika  - skromna karteczka z moją ukochaną ramką
                                                   
                                                     Moje wyzwanie trwa od 26.06-08.07 :)

Pamiętajcie,że do wyzwania można zgłosić prace, które wcześniej nie były publikowane.

Wybrana osoba otrzyma banerek z wyróżnieniem
oraz jednorazowy rabat 10% na zakupy do zrealizowania w sklepie naszego sponsora DecoKreacje 

Przypominam o trwających wyzwaniach ( zerknijcie na prawy pasek w górnym rogu )


A i jeszcze jedna ważna informacja !!!
Nagrodą miesiąca lipca , ufundowana przez naszego sponsora będzie zestaw stempli, do wyboru przez zwycięzcę, firmy VIVA DECOR 

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe wyzwanie i świetne inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja właśnie pasującą do wyzwania kartkę dziś zamieściłam na blogu:)

    OdpowiedzUsuń