poniedziałek, 30 kwietnia 2012

#5 - Tag z embossingiem i kwiatkami z Ewik21


Witajcie kochani w ten cudowny dłuuuugi weekend.
Dzisiaj mam dla Was szybkie łatwe i mam nadzieję przyjemne zadanie.
Proszę abyście wykonali taga - jednak muszą się na nim znaleźć elementy z embossingiem na gorąco ( może to być tło lub embossowane elementy) oraz koniecznie kwiaty bo przecież mamy wiosnę!!.
Zobaczcie teraz jakie śliczne tagi stworzyła załoga Naszego DT

Katharynka z embossowanymi  motylkami i uroczym delikatnym bukiecikiem

              Edith i jej tag cały w embossingu

 Novinka jak zwykle delikatnie i subtelnie

 i moje gościnne projektantki

Paolla w kontrastowych kolorach 

 i Rydia z przepięknym romantycznym bukiecikiem i często pojawiającym się w jej pracach elfem 

 i na koniec mój czyli Ewik 21

Wyzwanie trwa od 30.04.2012 do 13.05.2012

Przypominam, iż można zgłaszać prace które wcześniej nie były nigdzie publikowane oraz ich liczba nie może przekroczyć trzech.
Pamiętajcie również, że prace należy zgłaszać poprzez system inlinkz.
Przypominam również o trwającym wyzwaniu #4 z Selenneą

Osoba, która wygra moje wyzwanie otrzyma banerek z wyróżnieniem, zostanie gościnnym projektantem w moim kolejnym wyzwaniu oraz otrzyma ode mnie małą niespodziankę z okazji URODZIN KREATYWNEGO POLA
Wszyscy biorący udział w moim wyzwaniu wezmą również udział w losowaniu nagrody miesiąca,
którą jest bon o wartości 50 zł na zakupy w DecoKreacjach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz